افشاری: مسئولان باشگاه هایپر پاسخگو نیستند / از طریق مراجع قضایی پیگیریم



کاپیتان تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر اصفهان گفت: مسئولان باشگاه در طول فصل به بازیکنان چک دادند و در حال حاضر هم پاسخگو نیستند، این رفتار زشت زننده است..

سعید افشاری در گفت و گو با خبرنگار ورزسی فارس، در خصوص اتفاقات تیم فوتسال هایپر شاهین شهر اصفهان در طول فصل لیگ برتر ۹۸ اظهار داشت: ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و سلامتی تمام مردم ایران، سال ۹۸ از لحاظ فوتسالی برای من خوب بوده اما اتفاقاتی که در باشگاه هایپرشهر رخ داد نه باب میل من و نه دیگر بازیکنان بود.

وی افزود : اول فصل بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم و از لحاظ بازیکنی تیم خوبی داشتیم اما مشکل تیم ما بخش مدیریت باشگاه بوده است. طی فصل فقط به ما وعده دادند که هیچکدام عملی نشد و همین موضوع روی روحیه تیم تاثیر گذاشت و ما را از رده های بالایی جدول دور کرد.

افشاری درباره شرایط مالی باشگاه گفت: مدیریت باشگاه به ما چک داده ولی این چک ها نقد نشده و ما از طریق قانون پیگیر موضوع هستیم. هیچکدام از مدیران پاسخگو تلفن خود نیستند. این رفتارها واقعا زشت و زننده است. بازیکنان هم زندگی دارند و اکثر آن ها درآمد دیگری ندارند. این کار مدیران باشگاه زرنگی نیست آن ها در حق بازیکنان و خانواده هایشان ظلم کرده اند.

کاپیتان هایپرشهر در پایان گفت: صحبت های زیادی وجود دارد که بیان نکردم چون حس می کنم ما یک خانواده هستیم ولی در صورتی که این شرایط ادامه داشته باشد، برای روشن شدن ذهن مردم اصفها ن تمام اتفاق ها را بیان خواهم کرد، مخصوصا اتفاقات بازی با کرمانشاه، امیدوارم دیگر شاهد حضور چنین افرادی در فوتسال کشور نباشیم و آرزوی سلامتی برای مردم عزیز ایران دارم.

انتهای پیام/س
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «افشاری: مسئولان باشگاه هایپر پاسخگو نیستند#@! از طریق مراجع قضایی پیگیریم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.