۶۰ درصد بیماران جدید در شهرستان بویراحمد هستند



به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدانپناه ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۲۱۵ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۰۱ بیمار مبتلای قطعی هستند.

وی بیان داشت: ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا نیز در بخش آی سی یوی بیمارستان های استان بستری هستند.

یزدانپناه اظهار داشت: پنج بیمار نیز تحت درمان با دستگاه بوده و تاکنون دوهزار و ۸۹ بیمار نیز بهبود یافته اند.

وی افزود: مردم باید از حضور در اجتماعات خودداری کرده و در صورت لزوم خروج از خانه از ماسک استفاده کرده و پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت کنند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۶۰ درصد بیماران جدید در شهرستان بویراحمد هستند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.