شاه اینقد ساده زیست بود!



به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: شما یادتون نمیاد ولی شاه به حدی ساده زیست بوده که اوریانا فلاچی ایتالیایی بعد از مصاحبه با او مینویسد: در فنجان طلایی با قاشق های طلایی چای آوردند،تقریبا همه چیز از طلا بود: زیر سیگاری طلایی،جعبه کوچک طلایی که سنگ های زمرد روی آن بود؛ مجسمه های کوچک طلایی پوشیده از یاقوت کبود و..

*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «شاه اینقد ساده زیست بود!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.