امیری: ما هم مثل هواداران ناراحت هستیم



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از تساوی بدون گل مقابل ماشین سازی گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم و باید بگویم که مثل آنها از اینکه نتوانستیم مقابل ماشین سازی به پیروزی برسیم ناراحت هستیم.

همچنین شجاع خلیل زاده گفت که به دلیل داشتن تب و لرز نمی تواند صحبت کرد.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «امیری: ما هم مثل هواداران ناراحت هستیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.