امیری: ما هم مثل هواداران ناراحت هستیم
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از تساوی بدون گل مقابل ماشین سازی گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم و باید بگویم که مثل آنها از اینکه نتوانستیم مقابل ماشین سازی به پیروزی برسیم ناراحت هستیم.
همچنین شجاع خلیل زاده گفت که به دلیل داشتن تب و لرز نمی تواند صحبت کرد.
انتهای پیام/
همچنین شجاع خلیل زاده گفت که به دلیل داشتن تب و لرز نمی تواند صحبت کرد.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «امیری: ما هم مثل هواداران ناراحت هستیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.