افتتاح پروژه پژوهشی مشترک دانشگاه شهید بهشتی و شهرداری تهران
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، پروژه ظرفیت سازی و نیازسنجی مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران و برگزاری دوره کوچینگ و منتورینگ مسئولیت پذیری اجتماعی و پایداری شهرداری ها با حضور صافی، مدیر همکاری های پژوهشی و ارتباط با صنعت دانشگاه، حسین محمودی، عضو هیأت علمی پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی و مدیر پروژه مذکور، جمعی از مدیران و کارشناسان مشارکت های اجتماعی مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.
دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران با همکاری دانشگاه شهید بهشتی با رویکرد حکمرانی خوب شهری و منافع مسئولیت اجتماعی سازمانی برآن شده است که برای نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی و پایداری شهرداری تهران با رویکرد استانداردهای بین المللی و ملی در گام اول به برگزاری دوره آموزشی و دانش افزایی برای تمامی پرسنل شهرداری تهران اقدام نماید. در این دوره ۲۴ هزار و ۹۶۰ نفر ساعت به صورت حضوری و ۶۰ هزار نفر به صورت آنلاین مهارت های لازم را برای جاری سازی مسئولیت اجتماعی و پایداری، فراخواهند گرفت.
صافی، مدیر همکاری های پژوهشی و ارتباط با صنعت دانشگاه، ضمن برشمردن مزایای مسئولیت اجتماعی سازمانی و ضرورت آن، گام های مختلف برنامه ریزی و مدیریت آن را توضیح داد و گفت: اولین و پایه ای ترین گام، آموزش و ظرفیت سازی است که باید در تمام ارکان سازمان ها اجرا شود. دانشگاه شهید بهشتی با توجه به توان و ظرفیت برای اجرای دوره های مشابه در سازمان های مختلف آماده است.
در مراسم افتتاحیه علاوه بر صافی، سیدمحمد نقیب مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، توکل، مدیر امور اجتماعی شبکه ۵ صدا و سیما؛ آرمان خالقی، دبیرکل خانه صنعت و معدن؛ احسان پوری، مشاور مسئولیت اجتماعی و رسانه اقتصاد انرژی؛ سیده سمیه رضوی، مدیر اجرایی پروژه و عضو کمیسیون تدوین استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی و شهیدیان، مدیر واحد مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران سخنان خود را ارائه کردند.
حسین محمودی، عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم محیطی و مجری این پروژه ضمن تبیین اهمیت موضوع پایداری و مسئولیت اجتماعی در سازمان های عمومی و شهرداری ها، به تشریح برنامه این پروژه پرداخت و پیام ربیعی، دستیار اجتماعی رئیس جمهور را قرائت کرد که به دلیل همزمانی با یک جلسه مهم در دولت، امکان حضور نیافت.
انتهای پیام/
دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران با همکاری دانشگاه شهید بهشتی با رویکرد حکمرانی خوب شهری و منافع مسئولیت اجتماعی سازمانی برآن شده است که برای نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی و پایداری شهرداری تهران با رویکرد استانداردهای بین المللی و ملی در گام اول به برگزاری دوره آموزشی و دانش افزایی برای تمامی پرسنل شهرداری تهران اقدام نماید. در این دوره ۲۴ هزار و ۹۶۰ نفر ساعت به صورت حضوری و ۶۰ هزار نفر به صورت آنلاین مهارت های لازم را برای جاری سازی مسئولیت اجتماعی و پایداری، فراخواهند گرفت.
صافی، مدیر همکاری های پژوهشی و ارتباط با صنعت دانشگاه، ضمن برشمردن مزایای مسئولیت اجتماعی سازمانی و ضرورت آن، گام های مختلف برنامه ریزی و مدیریت آن را توضیح داد و گفت: اولین و پایه ای ترین گام، آموزش و ظرفیت سازی است که باید در تمام ارکان سازمان ها اجرا شود. دانشگاه شهید بهشتی با توجه به توان و ظرفیت برای اجرای دوره های مشابه در سازمان های مختلف آماده است.
در مراسم افتتاحیه علاوه بر صافی، سیدمحمد نقیب مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، توکل، مدیر امور اجتماعی شبکه ۵ صدا و سیما؛ آرمان خالقی، دبیرکل خانه صنعت و معدن؛ احسان پوری، مشاور مسئولیت اجتماعی و رسانه اقتصاد انرژی؛ سیده سمیه رضوی، مدیر اجرایی پروژه و عضو کمیسیون تدوین استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی و شهیدیان، مدیر واحد مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران سخنان خود را ارائه کردند.
حسین محمودی، عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم محیطی و مجری این پروژه ضمن تبیین اهمیت موضوع پایداری و مسئولیت اجتماعی در سازمان های عمومی و شهرداری ها، به تشریح برنامه این پروژه پرداخت و پیام ربیعی، دستیار اجتماعی رئیس جمهور را قرائت کرد که به دلیل همزمانی با یک جلسه مهم در دولت، امکان حضور نیافت.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «افتتاح پروژه پژوهشی مشترک دانشگاه شهید بهشتی و شهرداری تهران» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.