شهنازی و میرحسینی به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شدند
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با اعلام منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، بر اساس گزارش ناظران مسابقه تیم های سایپا و شهداب یزد در هفته سوم لیگ برتر والیبال، ناصر شهنازی و عباسعلی میرحسینی سرمربیان دو تیم، به علت درگیری لفظی در طول مسابقه، به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شدند.
به این ترتیب، ناصر شهنازی سرمربی تیم سایپا و عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم شهداب یزد، برای رسیدگی به اتفاقات رخ داده، باید روز دوشنبه ۲۰ آبان در کمیته انضباطی حضور یابند.
انتهای پیام/س
به این ترتیب، ناصر شهنازی سرمربی تیم سایپا و عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم شهداب یزد، برای رسیدگی به اتفاقات رخ داده، باید روز دوشنبه ۲۰ آبان در کمیته انضباطی حضور یابند.
انتهای پیام/س
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «شهنازی و میرحسینی به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شدند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.