پایان کار شمشیربازان ایران در انفرادی / ژیلاگی دو نماینده کشورمان را حذف کرد
ملی پوش شمشیربازی کشورمان که به جمع ۸ نفر برتر صعود کرده بود، از دور رقابت ها حذف شد.
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، علی پاکدامن که از میان سه شمشیرباز کشورمان به جمع ۸ بازیکن برتر المپیک صعود کرده بود، در این مرحله مقابل آرون ژیلاگی از مجارستان قرار گرفت و در نهایت ۱۵ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. ژیلاگی پیش از پاکدامن موفق شده بود مجتبی عابدینی را حذف کند.
بدین ترتیب شمشیربازان کشورمان در دو انفرادی به کار خود پایان دادند و باید در بخش تیمی شانس خود را امتحان کنند.
انتهای پیام/
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، علی پاکدامن که از میان سه شمشیرباز کشورمان به جمع ۸ بازیکن برتر المپیک صعود کرده بود، در این مرحله مقابل آرون ژیلاگی از مجارستان قرار گرفت و در نهایت ۱۵ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. ژیلاگی پیش از پاکدامن موفق شده بود مجتبی عابدینی را حذف کند.
بدین ترتیب شمشیربازان کشورمان در دو انفرادی به کار خود پایان دادند و باید در بخش تیمی شانس خود را امتحان کنند.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «پایان کار شمشیربازان ایران در انفرادی#@! ژیلاگی دو نماینده کشورمان را حذف کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.