ابعاد اتفاقات اخیر در شورای شهر شیراز را با مردم درمیان می گذارم
به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی تذروی عصر چهارشنبه در اولین نطق پیش از دستور خود در شورای شهر بیان کرد: در این ایام پر حاشیه ، انتخابات هیئت رئیسه و کمیسیونها و تقسیم وظایف نظارتی بدون حضور عضو سیزدهم برگزار گردید، و من تنها عضو شورا خواهم بود که بدون مسئولیت خاص ادامه خدمت خواهم داد.
وی افزود: یکی از شعارهای شورای پنجم شفافیت است، مشتاقانه از این شعار استقبال نموده و در محقق ساختن و فراهم سازی زیرساخت های آن به جد تلاش خواهم نمود.
تذروی در خصوص اولین برنامه های خود گفت: گسترش عدالت و رفع تبعیض و خدمات رسانی یکسان به مناطق ۱۱ گانه شهرداری و بررسی علل سکون و رکود پروژه های عمرانی شهر از اولویتهای برنامه من است.
وی اضافه کرد: همچنین مدیریت یکپارچه شهری و استفاده از منابع دولتی از اهداف بلندمدت بنده بوده است که نیازمند تعامل با دولتمردان و نمایندگان محترم مجلس می باشد.
وی در خصوص موضوع کوه خواری در کوه دراک نیست بیان کرد: موضوع کوه خواری در حاشیه کوه دراک این روزها همگان را نگران کرده است. از اقدامات و رویه عدالت محور دستگاه قضایی بسیار خرسندیم و از اینجا اعلام می نمایم که در کنار دادستان تا حصول نتیجه مطلوب پیگیر موضوع خواهم بود و آماده دریافت هرنوع اخبار و اسناد درباره این تخلفات جهت پیگیری می باشم.
تذروی تاکید کرد: بعنوان یک نیروی کاملا آزاد به همه مسائل شهری رسیدگی و مشکلات و گزارشهای مردمی را تا حصول نتیجه پی گیری نمایم و امیدوارم دوستانی که چندین مسئولیت را عهده دار شده اند بتوانند با توان مضاعف امورات محوله را پیگیری نموده تا حقی از مردم ضایع نگردد.
وی افزود: یکی از شعارهای شورای پنجم شفافیت است، مشتاقانه از این شعار استقبال نموده و در محقق ساختن و فراهم سازی زیرساخت های آن به جد تلاش خواهم نمود.
تذروی در خصوص اولین برنامه های خود گفت: گسترش عدالت و رفع تبعیض و خدمات رسانی یکسان به مناطق ۱۱ گانه شهرداری و بررسی علل سکون و رکود پروژه های عمرانی شهر از اولویتهای برنامه من است.
وی اضافه کرد: همچنین مدیریت یکپارچه شهری و استفاده از منابع دولتی از اهداف بلندمدت بنده بوده است که نیازمند تعامل با دولتمردان و نمایندگان محترم مجلس می باشد.
وی در خصوص موضوع کوه خواری در کوه دراک نیست بیان کرد: موضوع کوه خواری در حاشیه کوه دراک این روزها همگان را نگران کرده است. از اقدامات و رویه عدالت محور دستگاه قضایی بسیار خرسندیم و از اینجا اعلام می نمایم که در کنار دادستان تا حصول نتیجه مطلوب پیگیر موضوع خواهم بود و آماده دریافت هرنوع اخبار و اسناد درباره این تخلفات جهت پیگیری می باشم.
تذروی تاکید کرد: بعنوان یک نیروی کاملا آزاد به همه مسائل شهری رسیدگی و مشکلات و گزارشهای مردمی را تا حصول نتیجه پی گیری نمایم و امیدوارم دوستانی که چندین مسئولیت را عهده دار شده اند بتوانند با توان مضاعف امورات محوله را پیگیری نموده تا حقی از مردم ضایع نگردد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ابعاد اتفاقات اخیر در شورای شهر شیراز را با مردم درمیان می گذارم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.