شهرداری گرگان به جمع ۴ تیم پایانی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد



به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار برگشت مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، بعدازظهر دوشنبه تیم شهرداری گرگان در سالن امام خمینی (ره) و در حضور سه هزار تماشاگر میزبان تیم آویژه صنعت مشهد بود که با نتیجه ۹۷ بر ۵۹ به پیروزی رسید تا با توجه به برتری در هر دو دیدار رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

شهرداری گرگان در هر چهار کوارتر به ترتیب با نتایج (۱۱ - ۲۱)، (۱۵ - ۲۱)، (۱۶ - ۳۰) و (۱۷ - ۲۵) به پیروزی رسید.

حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی شهرداری گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه بابک نظافت، عدنان دورقی، امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد و پری پتی وارد میدان کرد و تیم آویژه صنعت مشهد با سرمربیگری محمد غیاثی و ترکیب اولیه ابوالفضل سیدی، نوید فراهانی، احسان دلیرزهان، مهدی افخمی و سینا هادی زاده در میدان حاضر بود.

رضا جوادی به عنوان سرداور، صادق قنبری به عنوان داور اول و کورش بخشی عرب به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و نصرت جعفریان و غلام خوشکفا به عنوان ناظر و نماینده بر این دیدار نظارت کردند.

مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به صورت سه از پنج برگزار می شود که شهرداری گرگان در این مرحله حریف شیمیدر تهران شد.

دیدارهای اول و دوم تیم های شهرداری گرگان و شیمیدر تهران، ۲۴ و ۲۵ فروردین در تهران و دیدارهای سوم و چهارم، ۲۹ و ۳۰ فروردین در گرگان برگزار می شود و در صورت تساوی دیدار پنجم این دو تیم دوم اردیبهشت به میزبانی شیمیدر خواهد بود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «شهرداری گرگان به جمع ۴ تیم پایانی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.