بازپخش دو قسمت پایانی «پایتخت ۶» روی آنتن می رود
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دو قسمت پایانی سریال «پایتخت ۶»، در روز های ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه سال گذشته پخش شد. قرار است امشب دوباره این دو قسمت برای مخاطبان بازپخش شود.
این دو قسمت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می روند.
«پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده، مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. این مجموعه داستان زندگی یک خانواده مازندرانی را روایت می کند.
انتهای پیام/
این دو قسمت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می روند.
«پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده، مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. این مجموعه داستان زندگی یک خانواده مازندرانی را روایت می کند.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «بازپخش دو قسمت پایانی «پایتخت ۶» روی آنتن می رود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.