انتقال کودکان تحت پوشش بهزیستی بوشهر به خانواده ها تسهیل می شود
به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسدی راد عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی و تقدیر از خانواده های فرزند پذیر خاص اظهار داشت: حضور در کانون گرم خانواده حق هر کودک است و اقامت طولانی مدت در خانه های کودک و نوجوانان چالش های مخصوص خود را دارد.
وی بیان کرد: با توجه به اینه کودکان با سن کم بویژه نوزادان با زمان کمتری وارد خانواده می شوند این ضرورت وجود دارد که به کودکان بالاتر از سه سال و خانواده های متقاضی این دسته از کودکان توجه خاص داشت.
مدیر کل بهزیستی استان بوشهر عنوان کرد: در همین راستا تلاش برای اخذ حکم واگذاری کودکان واجد شرایط (بالای سه سال) و تسریع در روند پرونده چنین خانواده هایی در اولویت کار قرار دارد.
وی گفت: واگذاری کودکان بالای سه سال همچون دیگر فرزندان با حساسیت لازم انجام می شود اما همکاری با چنین خانواده هایی اولویت خواهد داشت و ضمن همکاری با خانواده ها روند تدریجی واگذاری کودک، انجام مشاوره های فرزند خواندگی دیدارهای والدین و کودک همگی در دستور کار دفتر شبه خانواده استان قرار دارد.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ضمن تشکر از این خانواده ها بابت امنیت و مهری که به این فرزندان داده اند گفت: دولت هر چه تلاش کند برای این فرزندان کافی نیست و مهر و عاطفه را فقط شما می توانید تقدیم کنید و این بچه ها تاج بندگی آخرت شما هستند که خداوند وجودتان را مناسب دیده و شما مانند پیامبر هستید.
رقیه زنگنه نژاد گفت: بهزیستی تمام تلاش خود را برای تسهیل این مسیر به کار گیرد و هر همکاری نیاز باشد ما انجام خواهیم داد.
در پایان این خانواده ها خاطرات خود با این فرزندان را بیان و با اهدا لوح و شاخه گل از سوی مدیر کل بهزیستی استان بوشهر از آنان تقدیر به عمل آمد.
وی بیان کرد: با توجه به اینه کودکان با سن کم بویژه نوزادان با زمان کمتری وارد خانواده می شوند این ضرورت وجود دارد که به کودکان بالاتر از سه سال و خانواده های متقاضی این دسته از کودکان توجه خاص داشت.
مدیر کل بهزیستی استان بوشهر عنوان کرد: در همین راستا تلاش برای اخذ حکم واگذاری کودکان واجد شرایط (بالای سه سال) و تسریع در روند پرونده چنین خانواده هایی در اولویت کار قرار دارد.
وی گفت: واگذاری کودکان بالای سه سال همچون دیگر فرزندان با حساسیت لازم انجام می شود اما همکاری با چنین خانواده هایی اولویت خواهد داشت و ضمن همکاری با خانواده ها روند تدریجی واگذاری کودک، انجام مشاوره های فرزند خواندگی دیدارهای والدین و کودک همگی در دستور کار دفتر شبه خانواده استان قرار دارد.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ضمن تشکر از این خانواده ها بابت امنیت و مهری که به این فرزندان داده اند گفت: دولت هر چه تلاش کند برای این فرزندان کافی نیست و مهر و عاطفه را فقط شما می توانید تقدیم کنید و این بچه ها تاج بندگی آخرت شما هستند که خداوند وجودتان را مناسب دیده و شما مانند پیامبر هستید.
رقیه زنگنه نژاد گفت: بهزیستی تمام تلاش خود را برای تسهیل این مسیر به کار گیرد و هر همکاری نیاز باشد ما انجام خواهیم داد.
در پایان این خانواده ها خاطرات خود با این فرزندان را بیان و با اهدا لوح و شاخه گل از سوی مدیر کل بهزیستی استان بوشهر از آنان تقدیر به عمل آمد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «انتقال کودکان تحت پوشش بهزیستی بوشهر به خانواده ها تسهیل می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.