۵۰۰ نفر از فرماندهان و تکاوران ارتش در فارس به قله دنا صعود کردند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، تیم ۵۰۰ نفره تکاوران ارتش در استان فارس به مناسبت دهه ولایت و امامت به قله دنا صعود کردند.
در آستانه دهه ولایت و امامت و به مناسبت عید سعید قربان با هدف آمادگی رزمی تکاوران ارتش و تجدید میثاق با ولایت ۵۰۰ نفر از فرماندهان و تکاوران ارتش در فارس به قله دنا صعود کردند.
انتهای پیام/ ز
در آستانه دهه ولایت و امامت و به مناسبت عید سعید قربان با هدف آمادگی رزمی تکاوران ارتش و تجدید میثاق با ولایت ۵۰۰ نفر از فرماندهان و تکاوران ارتش در فارس به قله دنا صعود کردند.
انتهای پیام/ ز
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «۵۰۰ نفر از فرماندهان و تکاوران ارتش در فارس به قله دنا صعود کردند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.