دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با امام جمعه بابل



به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی حجت الاسلام شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه محترم شهرستان بابل دیدار کردند.

حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل عصر یکشنبه در این دیدار افزود: انتظار ما این است که امور تبلیغی باید به سازمان تبلیغات محول شود.

وی افزود: باید شاهد باشیم که مجموعه امور مساجد، مجموعه امور تبلیغ، مجموعه مسائلی که مربوط به هیئات و سایر نهادهای مردمی دیگر سازمان باید متکفل شود و از یک پراکندگی و از یک زاویه سازی ها در این زمینه جلوگیری شود.

حجت الاسلام روحانی ضمن تقدیر از مدیرکل و مجموعه فعالان تبلیغات اسلامی با اشاره به ظرفیت های گسترده سازمان خواستار بهره گیری از آن شد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با امام جمعه بابل» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.