مسیر ۲ منطقه ییلاقی تفت مسدود شد



علیرضا نوکار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دلیل اینکه برخی مردم هنوز توصیه ها و هشدارها در مورد کرونا را جدی نگرفته اند و به مناطق ییلاقی سفر می کنند، مسیر دو منطقه ییلاقی تفت برای جلوگیری از شیوع کرونا مسدود شد.

وی بیان کرد: مسیر ورودی مناطق ییلاقی دره گاهان و چشمه تامهر شهرستان تفت در استان یزد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مسدود شد.

نوکار ادامه داد: این اقدام به دستور ستاد مقابله با کرونای شهرستان تفت و با هدف جلوگیری از تجمع شهروندان استان یزد در این مناطق انجام شده است.

فرماندار تفت با اشاره به اینکه تفت اصلی ترین منطقه ییلاقی و تفریحی استان یزد است عنوان کرد: مردم استان تا اطلاع ثانوی از تردد در مناطق ییلاقی این شهرستان خودداری کنند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «مسیر ۲ منطقه ییلاقی تفت مسدود شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.