آبفای شیراز در جشنواره شهید رجایی درخشید



به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی، استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان فارس و حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی استان فارس با اهدا تندیس، لوح یادبود و تقدیر نامه در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی از شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز تقدیر کردند.



شرکت آب و فاضلاب شیراز در اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد سال ۹۹ دستگاه های اجرایی استان در مجموع امتیازات و شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب کرد.

در متن این لوح یاد بود از همت و تلاش ارزنده بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز و تمام همکاران آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای استان و تحقق اهداف نقشه ی راه اصلاح نظام اداری تقدیر به عمل آمده است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «آبفای شیراز در جشنواره شهید رجایی درخشید» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.