نقاشی های کودکان سیل زده روی دیوار می رود



نمایشگاه عکس و نقاشی کودکان سیل زده استان های خوزستان، گلستان و لرستان با عنوان «قابی از لبخند ناب» برگزار می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایشگاه عکس و نقاشی کودکان سیل زده در نمایشگاه «قابی از لبخند ناب» که از روز یکشنبه (۲۶ خرداد ماه) تا چهارم تیر ماه برگزار می شود.

۲۷۰ اثر برتر نقاشی کودکان و نوجوانان و همچنین ۱۰۰ عکس برتر از فعالیت های «پیک امید» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می شود و علاقمندان می توانند از ساعت ۸ تا ۱۸ به مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند.

«پیک امید» عنوان فعالیت های داوطلبانه مربیان و بسیجیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه امداد فرهنگی است که در جریان آن به کودکان مناطق کم برخوردار کشور و همچنین آسیب دیدگان از حوادث طبیعی خدمات فرهنگی، تفریحی و آموزشی ارائه می شود.

بر همین اساس و در اولین ساعات پس از سیل ابتدای سال در استان های گلستان، خوزستان و لرستان، پیک امید کانون با همکاری مراکز مختلف خدمات رسان و همچنین انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی با ۲۰۵ نفر مربی و نیرو برای بیش از ۴۳ هزار کودک و نوجوان به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری پرداختند و در این مسیر هنرمندان مختلف از جمله حمید گلی و علی فروتن که به عموهای فیتیله ای معروف هستند در کنار سایر هنرمندان داوطلب پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را همراهی کردند.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «نقاشی های کودکان سیل زده روی دیوار می رود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.