مدیر کنسرسیوم فاز ۱۴ پارس جنوبی منصوب شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به پیشنهاد معاون صنایع پیشرفته و پروژه های کلان انرژی در حکمی محمد علی شفیعی سیف آبادی را به عنوان مدیرکنسرسیوم فاز ۱۴ پارس جنوبی ایدرو منصوب کرد.
در حکم محمد باقر عالی بر تعامل موثر با کارفرما و اعضاء کنسرسیوم ، نظارت موثر بر روند اجرای پروژه، پیگیری تعدیل قیمت قرارداد پروژه و ارتباط مستمر و موثر با سازمان گسترش و حراست از منافع سازمان و سایر شرکا در پروژه تاکید شده است .
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران راهبر کنسرسیومی متشکل از ۸ شرکت در ساخت فاز ۱۴ پارس جنوبی است .
محمد علی شفیعی کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و فنون مازندران و لیسانس دانشکده مهندسی شیمی از دانشکاه صنعتی امیرکبیر و نیز سوابقی چون نایب رئیس و معاون عملیات پتروشیمی غدیر ، عضو هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی و پتروشیمی ونیران آپادانا و مدیر طرح توسعه فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/ش
در حکم محمد باقر عالی بر تعامل موثر با کارفرما و اعضاء کنسرسیوم ، نظارت موثر بر روند اجرای پروژه، پیگیری تعدیل قیمت قرارداد پروژه و ارتباط مستمر و موثر با سازمان گسترش و حراست از منافع سازمان و سایر شرکا در پروژه تاکید شده است .
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران راهبر کنسرسیومی متشکل از ۸ شرکت در ساخت فاز ۱۴ پارس جنوبی است .
محمد علی شفیعی کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و فنون مازندران و لیسانس دانشکده مهندسی شیمی از دانشکاه صنعتی امیرکبیر و نیز سوابقی چون نایب رئیس و معاون عملیات پتروشیمی غدیر ، عضو هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی و پتروشیمی ونیران آپادانا و مدیر طرح توسعه فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/ش
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «مدیر کنسرسیوم فاز ۱۴ پارس جنوبی منصوب شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.