با حضور وزیر نیرو سد چندیر در خراسان شمالی افتتاح شد



سد و شبکه چندیر در خراسان شمالی با حضور اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، سد و شبکه چندیر با ۱۴۴ میلیارد تومان اعتبار، شبکه آبیاری سد غلامان با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار، خط انتقال پساب تصفیه خانه اسفراین با هفت میلیارد تومان اعتبار، با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

گفتنی است کلنگ زنی سد دربند نیز با حضور وزیر نیرو انجام شد که اعتبار برآورد شده برای این سد نیز ۲۳۵ میلیارد تومان است.



انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «با حضور وزیر نیرو سد چندیر در خراسان شمالی افتتاح شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.