ویدئو / تشییع پیکر یک مدافع سلامت در اهواز
روز گذشته یکی از ماماهای شاغل در درمانگاه بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. «فاطمه نجم السادات» نخستین نیرو از کادر درمان شاغل در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز بود که بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داد.
تصویربردار و تدوینگر: امین نظری
تصویربردار و تدوینگر: امین نظری
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ویدئو #@! تشییع پیکر یک مدافع سلامت در اهواز» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.