پیکر شهید «مجید ریاضتی» تشییع شد
به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، مراسم تشییع پیکر شهید مجید ریاضتی از کارکنان لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهداء در دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.
شهید ریاضتی که در سال ۱۳۴۳ در تهران متولد شد، در سال ۱۳۵۸ وارد ارتش و پس از فارغ التحصیلی در لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهداء در رسته توپخانه به عنوان فرمانده گروهان انجام وظیفه کرد.
این شهید والامقام پس از اعزام به جبهه های حق علیه باطل در تاریخ دوازدهم اسفند ۱۳۶۲در منطقه عملیاتی غرب کشور و در درگیری با دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به دلیل حجم آتش سنگین دشمن، پیکر مطهر آن شهید در خاک دشمن باقی ماند و جاویدالاثر شد.
پیکر مطهر شهید ریاضتی در تاریخ یکم تیر سال ۹۸ پس از حدود ۳۶ سال تفحص شد و به آغوش میهن بازگشت.
انتهای پیام/
شهید ریاضتی که در سال ۱۳۴۳ در تهران متولد شد، در سال ۱۳۵۸ وارد ارتش و پس از فارغ التحصیلی در لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهداء در رسته توپخانه به عنوان فرمانده گروهان انجام وظیفه کرد.
این شهید والامقام پس از اعزام به جبهه های حق علیه باطل در تاریخ دوازدهم اسفند ۱۳۶۲در منطقه عملیاتی غرب کشور و در درگیری با دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به دلیل حجم آتش سنگین دشمن، پیکر مطهر آن شهید در خاک دشمن باقی ماند و جاویدالاثر شد.
پیکر مطهر شهید ریاضتی در تاریخ یکم تیر سال ۹۸ پس از حدود ۳۶ سال تفحص شد و به آغوش میهن بازگشت.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «پیکر شهید «مجید ریاضتی» تشییع شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.