سیل در اندونزی قربانی گرفت



به گزارش مشرق، «عبدالمحاری»، سخنگوی آژانس ملی کاهش بلایای طبیعی روز گذشته (پنجشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد: باران های سیل آسا در چهار روز گذشته باعث سیل و رانش زمین در ۹ شهر و منطقه جزیره توریستی «بالی» و استان «نوسا تنگارای شرقی» شده است.

عبدالمحاری گفت که بالا آمدن سطح آب رودخانه ها حداقل ۱۲۰ محله را زیر آب برده و منجر به رانش زمین در چندین مکان شده است.

این مقام اندونزی افزود که امدادگران هنوز در جستجوی مفقودین هستند.

به گزارش الجزیره، برای بسیج منابع بیشتر، یک هفته وضعیت اضطراری اعلام شده است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «سیل در اندونزی قربانی گرفت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.