۳۴ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در هرمزگان افتتاح می شود



به گزارش خبرگزاری مهر، امید ذاکری افزود: از این ۳۴ پروژه ۲ پروژه به همت خیرین با سرمایه گذاری ۱۷ میلیارد ریالی- ۱۰پروژه استانی با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال و ۲۲ پروژه صندوق توسعه ملی با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی گفت: از پروژه های هفته دولت امسال ، ۲۹ پروژه مربوط به عملیات آبخیزداری و آبخوانداری بوده ، دو پروژه در بخش مدیریت رواناب ،دو پروژه هلالی آبگیر و یک پروژه نیز در بخش جنگل (چندل کاری در خور آذینی ) است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان افزود: سطح عملیات بیولوژیک و بیومکانیک این پروژه ها ۳۴۶۴ هکتار است.

ذاکری گفت: شهرستان حاجی آباد ،میناب و بندرعباس بیشترین تعداد پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را دارند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۳۴ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در هرمزگان افتتاح می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.