وداع با بانوی نیکوکار اراکی؛ بانویی که اموالش را نذر حرم امام علی کرد
به گزارش خبرگزاری مهر، سیده فاطمه اخلاقی میرعلی یاری، بانوی خیر و نیکوکار اراکی که دو سال پیش خانه اش را برای توسعه و نوسازی حرم مطهر امیرالمؤمنین اهدا کرده بود، به دیار باقی شتافت. او در وصیت خود خواستار فروش خانه و وسایلش برای ادامه این مسیر نیکو بود. مراسم تشییع این بانوی بزرگوار صبح فردا در آرامستان تخت سادات کرهرود و مراسم بزرگداشت او عصر همان روز در مسجد ولی عصر (عج) اراک برگزار خواهد شد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «وداع با بانوی نیکوکار اراکی؛ بانویی که اموالش را نذر حرم امام علی کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.