رسانه صهیونیستی: شهروندان ما آماده خیانت به اسرائیل هستند



به گزارش مشرق، سایت عبری واللا به نقل از برآوردهای امنیتی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: «ایران جاسوس هایی را در اسرائیل به خدمت می گیرد».

واللا نوشت: «شهروندان ما به خاطر پول آماده خیانت به اسرائیل هستند».

این سایت ادعا کرد: «شاباک از ابتدای جنگ ۱۱ تلاش برای جاسوسی و ترور که ایران برای آن برنامه ریزی کرده بود را ناکام گذاشت.. ایرانی ها دشمنانی پیچیده هستند و به سرعت تسلیم نخواهند شد».

این سایت گزارش داد: «ایرانی ها به دنبال کانال های جدیدی خواهند گشت».
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «رسانه صهیونیستی: شهروندان ما آماده خیانت به اسرائیل هستند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.