اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه در پمپ بنزین پیروزی



صابریان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیمان صابریان، رئیس اورژنس تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اثر وقوع حریق در پمپ بنزین پیروزی در ساعت ۱۷:۴۳ دقیقه بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام می شوند.

او گفت: در این حادثه یک مرد ۴۵ ساله به علت ضربه به سر دچار مصدومیت می شود که بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل می شود و در حال حاضر یک دستگاه آمبولانس در محل حادثه مستقر است.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه در پمپ بنزین پیروزی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.