۲ برد برای تیم های مازندرانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی / انصراف شهریار مشقی بود!
خبرگزاری فارس مازندران سرویس روزشی| هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این روز دو نماینده مازندران در برابر حریفان شان صف آرایی کردند.
هر دو تیم مازندرانی که در هفته گذشته با حواشی زیادی همراه بودند، این هفته موفق به کسب برد شدند تا حواشی هفته گذشته را به کلی فراموش کنند.
تیم موج سواران ساحل نوشهر در دیداری خارج از خانه به مصاف شاهین خزر رودسر رفت. در این دیدار نوشهری ها موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ میزبان خودشان را شکست دهند تا فاتح دربی شمال کشور باشند.
موج سواران با این برد ۳۳ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.
اما شهریار ساری که در طول یک هفته گذشته حواشی زیادی را ایجاد کرده بود و حتی نامه نگاری های انصرافش از لیگ برتر فوتبال ساحلی نیز صادر شده بود، در این هفته به میدان رفت.
شهریار در خانه از تیم شهدا چلیچه میزبانی کرد و در نهایت در وقت های اضافه حریف خودش را با نتیجه سه بر دو شکست داد و بدرقه کرد.
به گزارش فارس، شهریار ساری با این برد ۱۸ امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول قرار گرفت.
انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج
هر دو تیم مازندرانی که در هفته گذشته با حواشی زیادی همراه بودند، این هفته موفق به کسب برد شدند تا حواشی هفته گذشته را به کلی فراموش کنند.
تیم موج سواران ساحل نوشهر در دیداری خارج از خانه به مصاف شاهین خزر رودسر رفت. در این دیدار نوشهری ها موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ میزبان خودشان را شکست دهند تا فاتح دربی شمال کشور باشند.
موج سواران با این برد ۳۳ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.
اما شهریار ساری که در طول یک هفته گذشته حواشی زیادی را ایجاد کرده بود و حتی نامه نگاری های انصرافش از لیگ برتر فوتبال ساحلی نیز صادر شده بود، در این هفته به میدان رفت.
شهریار در خانه از تیم شهدا چلیچه میزبانی کرد و در نهایت در وقت های اضافه حریف خودش را با نتیجه سه بر دو شکست داد و بدرقه کرد.
به گزارش فارس، شهریار ساری با این برد ۱۸ امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول قرار گرفت.
انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «۲ برد برای تیم های مازندرانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی#@! انصراف شهریار مشقی بود!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.