کمک ۲۰ میلیاردی خیر سلامت میبدی برای تجهیز بیمارستان میبد
به گزارش خبرگزاری مهر، سید هادی حسینی پور افزود: منصور امامی، برای تجهیز یکی از بخش های مجموعه فاز یک توسعه بیمارستان، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اهدا کرد.
وی ادامه داد: این بخش درمانی که به دلیل نیازهای تجهیزاتی تاکنون راه اندازی نشده بود، با اهدای این مبلغ به زودی تجهیز و آماده بهره برداری می شود.
وی تصریح کرد: خیر نیک اندیش، این اقدام ارزشمند را به یاد پدر و برادر مرحومش حسین و مجتبی امامی انجام داد و در این راستا، تفاهم نامه ای با بیمارستان امضا کرد.
وی ادامه داد: این بخش درمانی که به دلیل نیازهای تجهیزاتی تاکنون راه اندازی نشده بود، با اهدای این مبلغ به زودی تجهیز و آماده بهره برداری می شود.
وی تصریح کرد: خیر نیک اندیش، این اقدام ارزشمند را به یاد پدر و برادر مرحومش حسین و مجتبی امامی انجام داد و در این راستا، تفاهم نامه ای با بیمارستان امضا کرد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «کمک ۲۰ میلیاردی خیر سلامت میبدی برای تجهیز بیمارستان میبد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.