بیمارستان صحرایی «سپاه» به زودی در بندرعباس آغاز بکار می کند+عکس



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی بیماران کوئید ۱۹ (کرونا) با نام بیمارستان شهید فاطمی اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی کوئید ۱۹ (کرونا) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و نیروی دریایی سپاه در محوطه جلوی ساختمان سوختگی شفا بندرعباس برپا شده و قرار است به زودی به بهره برداری برسد.

وی افزود: این بیمارستان با ظرفیت پذیرش ۳۶ بیمار شامل بخش اورژانس و بخش پذیرش موقت بیماران با مشکلات تنفسی است که بیماران پس از تریاژ و ویزیت توسط طب اورژانس در صورتی که نیاز به انجام بررسی و آزمایش های تکمیلی داشته باشند به صورت موقت در این بیمارستان بستری می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: هم اکنون بخش بستری اصلی بیماران کوئید ۱۹ در طبقه دوم ساختمان سوختگی است که این روزها جهت استفاده برای بیماران کرونا تغییر کاربری داده شده و دارای ۳۶ تخت بستری و یک بخش آی سی یو با ۶ تخت است و درحال خدمت رسانی به بیماران با تشخیص کرونا در بندرعباس است.

انتهای پیام/۳۲۶۴/ر
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بیمارستان صحرایی «سپاه» به زودی در بندرعباس آغاز بکار می کند+عکس» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.