صادرات عراق از میادین جنوبی به ۳٫۵ میلیون بشکه در روز رسید



به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، احسان عبدالجابر، مدیر عامل شرکت نفت جنوب عراق گفت صادرات این کشور از بنادر جنوبی به ۳٫۵ میلیون بشکه در روز رسیده است.

وی گفت تصمیم اکسون موبیل برای تخلیه کارکنان خارجی از میدان نفتی کورنای۱، یک اقدام احتیاطی و موقت است. او اضافه کرد این میدان نفتی هنوز در حال فعالیت با ظرفیت کامل خود است و ۴۴۰ هزار بشکه در روز تولید دارد.

عبدالجابر اولین منبع رسمی است که تخلیه کارکنان اکسون موبیل را تایید کرد. این اتفاق در اواخر روز جمعه و اوایل روز شنبه افتاد.

انتهای پیام/۹۴
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «صادرات عراق از میادین جنوبی به ۳٫۵ میلیون بشکه در روز رسید» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.