عسکرخانی استاد برجسته دانشگاه براثر کرونا درگذشت
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صدا وسیما محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ابومحمد عسکرخانی استاد بازنشسته حقوق و روابط بین الملل دانشگاه تهران امروز دار فانی را وداع گفت.
وی افزود: عسکرخانی به علت ابتلاء به کرونا (دلتا) و کهولت سن مدتی در بیمارستان بستری بود و امروز به دلیل شدت بیماری دار فانی را وداع گفت.
وی افزود: عسکرخانی به علت ابتلاء به کرونا (دلتا) و کهولت سن مدتی در بیمارستان بستری بود و امروز به دلیل شدت بیماری دار فانی را وداع گفت.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «عسکرخانی استاد برجسته دانشگاه براثر کرونا درگذشت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.