پایان کار دوومیدانی کاران نابینای ایران در لهستان با ۸ مدال



به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان لهستان به مدت سه روز در بیدگوشج برگزار شد.

در جریان این رقابت ها تیم اعزامی ایران صاحب ۸ مدال شامل ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۳ مدال برنز شد.

امیر خسروانی در پرش طول، عذرا مهدوی کیا در پرتاب نیزه و علی شمشیری در پرتاب دیسک مدال آوران طلایی ایران در مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان بودند.

حبیب حسینی در دوی ۲۰۰ متر و امیر خسروانی در دوی صدمتر صاحب مدال نقره شدند.ضمن اینکه سجاد نیک پرست در پرتاب نیزه، علی شمشیری در پرتاب وزنه و عذرا مهدوی کیا در دوی ۴۰۰ متر هم به مدال برنز دست یافتند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «پایان کار دوومیدانی کاران نابینای ایران در لهستان با ۸ مدال» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.