«مدرسه سینما؛ کارگاه نقد و تحلیل فیلم» برگزار می شود



ایسنا/خراسان رضوی «مدرسه سینما؛ کارگاه نقد و تحلیل فیلم» با حضور اساتید مجرب توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار می شود.

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در گفت و گو با ایسنا گفت: «مدرسه سینما» با استفاده از اساتید مجرب و تکیه بر فعالیت های کارگاهی به دنبال ارائه سرفصل های تخصصی مشخص شده به علاقه مندان است.

مهدی نعیمیان راد افزود: این برنامه در قالب کارگاه نقد و تحلیل فیلم با سرفصل هایی از جمله تفاوت نقد و تحلیل، اهمیت آشنایی با تاریخ سینما ، ژانر، سینمای کلاسیک، مکتب های سینمایی و ویژگی های سینمای مدرن اروپا برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه «مدرسه سینما» با حضور مدرس فیلم مهدی رضایی و به همراه تماس تصویری با سایر منتقدان برجسته کشور برگزار خواهد شد و در پایان کلاس ها و کارگاه ها به شرکت کنندگان این برنامه گواهی پایان دوره اعطاء می شود.

شروع جلسات «مدرسه سینما» از تاریخ ۴ شهریور ۱۳۹۹ است و مدت زمان هر جلسه سه ساعت بوده و کارگاه ها از ساعت ۹ الی ۱۲ در روزهای سه شنبه برگزار خواهد شد.

هزینه در نظر گرفته شده برای شرکت در این مدرسه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای عموم علاقه مندان و برای دانشجویان با احتساب ۷۰ درصد تخفیف مبلغ ۳۰ هزار تومان خواهد بود.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت جهاددانشگاهی خراسان رضوی به آدرس khr.acecr.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی ««مدرسه سینما؛ کارگاه نقد و تحلیل فیلم» برگزار می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.