ورود تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز به مدار



ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار شده است و اکنون در مرحله تست قرار دارد.

محمدرضا کرمی نژاد در جلسه بررسی پروژه های آب و فاضلاب خوزستان که امروز، سوم مهرماه با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: قرارداد قرارگاه خاتم برای اجرای طرح های فاضلاب استان از ۲۸ تیرماه امسال منعقد شد و این قرارگاه از اوایل مردادماه آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر قرارگاه در چهار جبهه کاری از جمله احداث میکروتونل، ایستگاه های پمپاژ و همچنین اجرای خطوط، فعال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار شده است و اکنون در مرحله تست قرار دارد.

کرمی نژاد با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز ظرفیت تصفیه ۱۱۲ هزار مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز دارد، ادامه داد: در حال حاضر این تصفیه خانه ۲۶ هزار متر مکعب فاضلاب دریافت کرده و در مرحله تست قرار دارد.

وی با اشاره به ریزش شبکه های فاضلاب در برخی از نقاط عنوان کرد: به کمک ۳۳ شرکت پیمانکاری در قالب ۳۰ قرارداد، نقاط ریزشی فاضلاب اهواز در حال اصلاح هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: در اهواز حدود ۱۰۵ کیلومتر شبکه ریزشی داشتیم که از این میزان، تاکنون ۸۸ کیلومتر اصلاح شده است.

کرمی نژاد گفت: همچنین در ۵۴ نقطه بحرانی فاضلاب اهواز در حال انجام اقدامات لازم هستیم و پیمانکار نیز برای حل مشکلات این نقاط مشخص شده است.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ورود تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز به مدار» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.