مدیریت تقاضای آب روستایی ضرورت یافت
ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با وجود فرسودگی شبکه، انشعاب غیرمجاز و هدررفت بالای آب، مدیریت تقاضای آب روستایی ضرورت دارد.
علیرضا جزءقاسمی ظهر امروز (۱۸ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقشه راه و برنامه های این شرکت در سال جاری و در ساختار جدید پس از یکپارچه سازی، اظهار کرد: سرعت بخشیدن به آب رسانی پایدار روستاها، ارتقای ارائه خدمات به مشترکان روستایی و استقرار ساختار جدید، اولویت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری خواهد بود.
این مسئول ادامه داد: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، در تلاش هستیم با توسعه خدمات و ارتقای استانداردهای آب رسانی در روستاها، این مناطق را نیز به سطح قابل قبولی همچون شهرها برسانیم.
وی افزود: ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان زنجان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد و به دنبال آن هستیم که در سال جاری این میزان جمعیت را افزایش دهیم.
جزءقاسمی با تاکید بر ضرورت مدیریت تقاضا در روستاها، تصریح کرد: با توجه به هدررفت بالای آب در بخش روستایی، به دلایل مختلفی همچون فرسودگی شبکه توزیع آب و وجود انشعابات غیرمجاز و فشار نامتعارف شبکه آب، می بایست اصلاح شبکه های فرسوده و استانداردسازی انشعابات و فشار شبکه در اولویت قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: در حوزه مصرف نیز با توجه به طرح های مصوب در وزارت نیرو و طرح های تشویقی در نظر گرفته از سوی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، برای مشترکان خوش حساب و کم مصرف که کمتر از الگوی مصرف، آب استفاده کنند، ابزار تشویقی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
علیرضا جزءقاسمی ظهر امروز (۱۸ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقشه راه و برنامه های این شرکت در سال جاری و در ساختار جدید پس از یکپارچه سازی، اظهار کرد: سرعت بخشیدن به آب رسانی پایدار روستاها، ارتقای ارائه خدمات به مشترکان روستایی و استقرار ساختار جدید، اولویت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری خواهد بود.
این مسئول ادامه داد: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، در تلاش هستیم با توسعه خدمات و ارتقای استانداردهای آب رسانی در روستاها، این مناطق را نیز به سطح قابل قبولی همچون شهرها برسانیم.
وی افزود: ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان زنجان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد و به دنبال آن هستیم که در سال جاری این میزان جمعیت را افزایش دهیم.
جزءقاسمی با تاکید بر ضرورت مدیریت تقاضا در روستاها، تصریح کرد: با توجه به هدررفت بالای آب در بخش روستایی، به دلایل مختلفی همچون فرسودگی شبکه توزیع آب و وجود انشعابات غیرمجاز و فشار نامتعارف شبکه آب، می بایست اصلاح شبکه های فرسوده و استانداردسازی انشعابات و فشار شبکه در اولویت قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: در حوزه مصرف نیز با توجه به طرح های مصوب در وزارت نیرو و طرح های تشویقی در نظر گرفته از سوی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، برای مشترکان خوش حساب و کم مصرف که کمتر از الگوی مصرف، آب استفاده کنند، ابزار تشویقی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «مدیریت تقاضای آب روستایی ضرورت یافت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.