ربیعی: اساسا چیزی به نام عادی شدن شرایط نداریم
علی ربیعی با اشاره به موضوع کرونا تاکید کرد: لازم است یادآور شوم که ما اساسا چیزی به نام عادی شدن شرایط نداریم.
به گزارش ایسنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در این نشست تاکید کرد: لازم است یادآور شوم که ما اساسا چیزی به نام عادی شدن شرایط نداریم و همچنان باید مراعات کنیم. در این دوره ناگزیر از زندگی همراه با فاصله گذاری و رعایت پروتکل هستیم. این خبر تکمیل می شود.
به گزارش ایسنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در این نشست تاکید کرد: لازم است یادآور شوم که ما اساسا چیزی به نام عادی شدن شرایط نداریم و همچنان باید مراعات کنیم. در این دوره ناگزیر از زندگی همراه با فاصله گذاری و رعایت پروتکل هستیم. این خبر تکمیل می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ربیعی: اساسا چیزی به نام عادی شدن شرایط نداریم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.