کریستنسن:افتخار می کنم عضو چلسی بمانم



ستاره ملی پوش و دانمارکی چلسی می خواهد همچنان پیراهن آبی لندنی ها را به تن کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «آندرئاس کریستنسن» دوست دارد همچنان با چلسی همکاری کند.وی به خبرنگار اسکای اسپورت اظهار داشت:هنوز هم قراردادی بلند مدت دارم و به این افتخار می کنم که بازیکن چلسی باشم.

او ادامه داد:همیشه به چلسی عشق ورزیده ام و این تیم را دوست داشته ام.اکنون نیز خودم را عضو این تیم می بینم و امیدوارم همین شرایط را در آینده داشته باشم.

بازیکن ۲۳ ساله که از سال ۲۰۱۳ عضو استمفوردبریجی ها است، در فصل جاری بیشتر از آنکه در میدان حضور داشته باشد، روی نیمکت یا سکوهای ورزشگاه نشسته است.

او تا سال ۲۰۲۲ با آبی پوشان قرارداد دارد.

انتهای پیام/ا
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «کریستنسن:افتخار می کنم عضو چلسی بمانم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.