استاندار تهران: اعتراضات بازاریان را مدیریت کردیم



استاندار تهران می گوید عده بسیار معدودی اعتراضات را به خیابان هاکشاندند و مخل نظم و امنیت عمومی بودند.

کد خبر: ۷۵۴۹۷۲ | ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ ۱۳:۱۵:۱۴

استاندار تهران می گوید عده بسیار معدودی اعتراضات را به خیابان هاکشاندند و مخل نظم و امنیت عمومی بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدصادق معتمدیان استاندار تهران درباره اعتراضات بازاریان به نوسانات قیمت ارز گفت: اعتراضات حق قانونی مردم است و می توانند در موضوعات مختلف اعتراضات خود را در چارچوب ضوابط و قوانین اعلام کنند تا زمانی که مخل نظم و امنیت عمومی مردم نباشد.

عضو هیت دولت اظهار کرد: در دو الی سه روز گذشته بخشی از جامعه یعنی بازاریان عزیز ما، نسبت به مسائل اقتصادی، نوسانات ارزی و گرانی کالاها اعتراضاتی داشتند و ما از طریق شورای تامین استان و مدیریت می‌دانی که توسط فراجا انجام گرفت آن را مدیریت کردیم.

استاندار تهران تصریح کرد: هرچند عده بسیار معدودی زمانی که اعتراضات را به خیابان های عمومی کشاندند و مخل نظم و امنیت عمومی بودند عزیزان ما در فراجا به وظایف قانونی شان عمل کردند که خویشتنداری بوده و الحمدالله فضا را به سمت آرامش بردند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «استاندار تهران: اعتراضات بازاریان را مدیریت کردیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.