برای خوش رنگ ترین مدال به مصاف رقبا می رویم
به گزارش خبرگزاری مهر، امید خسور کاپیتان تیم جوانان ایران درباره مسابقات قهرمانی آسیا در هند عنوان داشت: دیروز بازی با هند میزبان را بردیم. امروز هم با سریلانکا بازی داریم. دو بازی گذشته را به دلیل نداشتن بازی تدارکاتی و بی تجربگی باختیم. دو بازی بعدی مان با چین و ازبکستان است که برای کسب خوش رنگ ترین مدال به مصاف رقبایمان می رویم.
این ملی پوش افزود: باید تمرکزمان را روی آنالیزهایی که مربیان انجام می دهند بگذاریم تا باقدرت جلو برویم و حریفان را شکست دهیم.
خسور درباره میزبانی هند نیز گفت: خداراشکر وضعیت رفت و آمد، اقامت و محل برگزاری مسابقات خوب است و مشکلی نداریم.
این ملی پوش افزود: باید تمرکزمان را روی آنالیزهایی که مربیان انجام می دهند بگذاریم تا باقدرت جلو برویم و حریفان را شکست دهیم.
خسور درباره میزبانی هند نیز گفت: خداراشکر وضعیت رفت و آمد، اقامت و محل برگزاری مسابقات خوب است و مشکلی نداریم.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «برای خوش رنگ ترین مدال به مصاف رقبا می رویم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.