بیمارستان صحرایی شهید باکری ارومیه افتتاح شد / سپاه تا نابودی کرونا در کنار مردم خواهد ماند



به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در آئین افتتاح و بازدید از بیمارستان صحرایی شهید باکری ارومیه، اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی برای پشتیبانی و کمک به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان با ۲۰۰ تخت بستری، آزمایشگاه، واحد بیمارستانی و آزمایشگاه های تخصصی امروز افتتاح شد.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی یادآور شد: همه امکانات و مراکز بهداشت و درمانی سپاه شهدای استان از جمله بیمارستان عارفیان و بیمارستان شهید باکری در اختیار مردم است.

شهسواری با بیان اینکه باید برای مدیریت روانی اقشار مختلف مردم در جامعه گام برداشته شود، اظهار کرد: تا پایان نابودی ویروس کرونا در استان، به طور قطع در کنار مردم استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بیمارستان صحرایی شهید باکری ارومیه افتتاح شد#@! سپاه تا نابودی کرونا در کنار مردم خواهد ماند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.