تصویب قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی



قائم مقام سازمان اموال تملیکی:

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمد علی افتخاری، عضو هیئت مدیره و قائم مقام و رئیس شورای راهبری امور اجرایی و رفاهی این سازمان، در نخستین جلسه شورا که با حضور دبیران کارگروه های تخصصی در محل سالن کنفرانس ستاد مرکزی برگزار شد گفت: قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن که سه شنبه مورخ بیست و چهارم دی یک هزار و سیصد و هفتاد توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده و در تاریخ ۱۳۷۰/۱۱/۰۷ به تایید شورای نگهبان رسیده است .

رئیس شورای راهبری امور اجرایی و رفاهی این سازمان بیان کرد: پس از گذشت نزدیک به ۳۰ سال از تصویب و تغییرات عمده در قوانین اجرایی، برای تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها، هماهنگی بیشتر با ارگان های ذیربط و همچنین جلوگیری از انباشت کالا در انبارها، نیاز به اصلاح و به روز شدن دارد که در همین راستا باید کارگروهی تخصصی، متشکل از مدیران، معاونان و اساتید این امر، جهت بازنگری و اصلاح قانون سازمان اموال تملیکی تشکیل شود.

بیشتر بخوانید:تمام کالا های موجود در گمرکات رسوب شده نیستند/ وجود ۱۷ هزار تن گوشت در بندر رجایی

وی ادامه داد: نخستین بار همه کارکنان در فرآیند تصمیم گیری و تصمیم سازی در حوزه های مدیریت امور عمومی و تخصصی سازمان اموال تملیکی می توانند نقش مهم و اساسی ایفا کنند.

افتخاری بیان کرد : علاوه بر برنامه مدون اجرایی و آسیب شناسی که تهیه شده است با ایجاد یک بانک ایده، پیشنهاد هایی که کارکنان خواهند داد، به وسیله اعضای کارگروه های تخصصی شورای یاد شده پالایش می شود و در اختیار رئیس شورا و اعضای هیئت مدیره سازمان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «تصویب قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.