«جامی» تیر و مرداد به وحدت می آید
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، کنسرت «سکوتم را تماشا کن» گروه تنبورنوازان جامی که ابتدا قرار بود فقط در روز ۲۵ تیر برگزار شود، به دلیل استقبال مخاطبان یک روز دیگر تمدید شد و این گروه در روز اول مرداد نیز برای مخاطبان برنامه اجرا خواهد کرد.
علی آبادی در این کنسرت با همراهی ۶۰ نوازنده تنبور از شاگردان خود روی صحنه خواهد رفت و گلچینی از قطعات گذشته خود را به همراه سه قطعه جدید اجرا می کند.
در این برنامه که در تالار وحدت اجرا می شود، میلاد عباسی، نوازنده سازهای کوبه ای نیز علی آبادی و گروه تنبورنوازان «جامی» را همراهی می کند.
علی آبادی در این کنسرت با همراهی ۶۰ نوازنده تنبور از شاگردان خود روی صحنه خواهد رفت و گلچینی از قطعات گذشته خود را به همراه سه قطعه جدید اجرا می کند.
در این برنامه که در تالار وحدت اجرا می شود، میلاد عباسی، نوازنده سازهای کوبه ای نیز علی آبادی و گروه تنبورنوازان «جامی» را همراهی می کند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی ««جامی» تیر و مرداد به وحدت می آید» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.