توقف فعالیت اتوبوس های درون شهری ارومیه، برای پیشگیری از شیوع کرونا
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، از تعطیلی ناوگان اتوبوس رانی درون شهری ارومیه به دلیل پیشگیری از کرونا خبر داد.
توقف فعالیت اتوبوس های درون شهری ارومیه، برای پیشگیری از شیوع کرونا
مهدی مژدهی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه اظهار کرد: طبق تصمیم کمیته مقابله با ویروس کرونا و ابلاغ از طرف شهرداری ارومیه، از روز دوشنبه ۲۶ اسفند هرگونه فعالیت اتوبوسرانی درون شهری تعطیل خواهد شد و از تردد اتوبوس ها درون شهری ممانعت به عمل خواهد آمد.
وی افزود: تعطیلی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی ارومیه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و طبق تصمیم کمیته مقابله با ویروس کرونا بوده است.
رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به فعالیت رانندگان ناوگان تاکسیرانی عنوان کرد: فعالیت رانندگان ناوگان تاکسیرانی اختیاری بوده و می توانند با رعایت موازین بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.
مژدهی فر تاکید کرد: از فردا تمام ایستگاه های تاکسی ها در سطح شهر ارومیه مجهز به تجهیزات ضد عفونی کننده خواهد شد و به طور مستمر اقدام به ضد عفونی کردن تاکسی ها خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده و پیگیری های انجام شده از طریق شهردار ارومیه و پیگیری از اتحادیه اتوبوس رانی و تاکسی رانی به محض تعلق گرفتن بسته های حمایتی برای جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا اقدام به ارائه بسته حمایتی به رانندگان خواهیم کرد.
انتهای پیام/۶۱۰۲۲/ح
توقف فعالیت اتوبوس های درون شهری ارومیه، برای پیشگیری از شیوع کرونا
مهدی مژدهی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه اظهار کرد: طبق تصمیم کمیته مقابله با ویروس کرونا و ابلاغ از طرف شهرداری ارومیه، از روز دوشنبه ۲۶ اسفند هرگونه فعالیت اتوبوسرانی درون شهری تعطیل خواهد شد و از تردد اتوبوس ها درون شهری ممانعت به عمل خواهد آمد.
وی افزود: تعطیلی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی ارومیه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و طبق تصمیم کمیته مقابله با ویروس کرونا بوده است.
رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به فعالیت رانندگان ناوگان تاکسیرانی عنوان کرد: فعالیت رانندگان ناوگان تاکسیرانی اختیاری بوده و می توانند با رعایت موازین بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.
مژدهی فر تاکید کرد: از فردا تمام ایستگاه های تاکسی ها در سطح شهر ارومیه مجهز به تجهیزات ضد عفونی کننده خواهد شد و به طور مستمر اقدام به ضد عفونی کردن تاکسی ها خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده و پیگیری های انجام شده از طریق شهردار ارومیه و پیگیری از اتحادیه اتوبوس رانی و تاکسی رانی به محض تعلق گرفتن بسته های حمایتی برای جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا اقدام به ارائه بسته حمایتی به رانندگان خواهیم کرد.
انتهای پیام/۶۱۰۲۲/ح
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «توقف فعالیت اتوبوس های درون شهری ارومیه، برای پیشگیری از شیوع کرونا» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.