فتح قله کهار توسط کوهنوردان نابینای هیأت استان تهران
۵ نفر از ورزشکاران نابینای هیأت ورزش های نابینا یان استان تهران و یک کم بینا به همراه ۴ همنورد بینا، به قله ۴ هزار متری کهار صعود کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، ۵ نفر از ورزشکاران نابینای هیأت ورزش های نابینا یان استان تهران و یک کم بینا به همراه ۴ همنورد بینا، با صعود به قله کهار توانستند برای اولین بار، یک قله ۴ هزار متری از سلسله جبال البرز را صعود کنند.
بسیاری از این نفرات برای اولین بار بود که به یک قله ۴ هزار متری صعود می کردند. این صعود تاریخی که از ساعت ۸٫۳۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ شب پایان یافت.
مسعود طاهریان، سعید شمس راد، بهنام دلیر، همایون شاهمرادی، مرجان فیاض و لاله عربزاده، ۶ کوهنورد نابینا و کم بینای گروه بودند که با کمک ۴ همنورد بینا، موفق شدند قله کهار را صعود کنند.
انتهای پیام/س
به گزارش خبرگزاری فارس، ۵ نفر از ورزشکاران نابینای هیأت ورزش های نابینا یان استان تهران و یک کم بینا به همراه ۴ همنورد بینا، با صعود به قله کهار توانستند برای اولین بار، یک قله ۴ هزار متری از سلسله جبال البرز را صعود کنند.
بسیاری از این نفرات برای اولین بار بود که به یک قله ۴ هزار متری صعود می کردند. این صعود تاریخی که از ساعت ۸٫۳۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ شب پایان یافت.
مسعود طاهریان، سعید شمس راد، بهنام دلیر، همایون شاهمرادی، مرجان فیاض و لاله عربزاده، ۶ کوهنورد نابینا و کم بینای گروه بودند که با کمک ۴ همنورد بینا، موفق شدند قله کهار را صعود کنند.
انتهای پیام/س
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «فتح قله کهار توسط کوهنوردان نابینای هیأت استان تهران» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.