سرمایه گذاری اندونزی در جت های جنگنده بوئینگ



جاکارتا برای کمک به نوسازی ناوگان هوایی این کشور، قراردادی با بوئینگ برای خرید ۲۴ فروند جنگنده اف۱۵ ای ایکس (F-۱۵EX) امضا کرده است.

به گزارش راشاتودی، مقامات وزارت دفاع اندونزی و یکی از مدیران شرکت بوئینگ یادداشت تفاهم را در تأسیسات بوئینگ سنت لوئیس، میسوری امضا کردند.

این قرارداد در انتظار تأیید مقامات آمریکایی است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «سرمایه گذاری اندونزی در جت های جنگنده بوئینگ» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.