پیام رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت آغاز سال نو میلادی



محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد باشکوه حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، در پیام معاون رئیس جمهور آمده است:



«وجعلنی مبارکا أین ما کنت وأوصانی بالصلاﻘ والزکاﻘ ما دمت حیا»

فرا رسیدن ایام ولادت پیامبر مهربانی و شفقت، حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) و آغاز سال جدید میلادی را به تمام پیروان صدیق آن پیامبر الهی بویژه هموطنان عزیز مسیحی تبریک عرض می نمایم.

امید است به برکت نام حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) ، پروردگار سبحان سال جدید میلادی را، سرآغاز برقراری صلح و امنیت در جای جای جهان قرار دهد.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «پیام رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت آغاز سال نو میلادی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.