فرکی: شرایط سختی برای پیکان در نیم فصل اول بود
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: یک فصل و نیم از فوتبال دور بودم و می خواستم خودم را بازسازی کنم.
به گزارش ایسنا، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز، گفت: سومین حضورم روی نیمکت پیکان است. یک فصل و نیم از فوتبال دور بودم و می خواستم خودم را بازسازی کنم. با توجه به شرایطی که در پیکان به وجود آمد این موقعیت فراهم شد که کارم را بعد از یک فصل و نیم ادامه دهم. شرایط سختی برای پیکان در نیم فصل اول به وجود آمده بود.
ادامه دارد ….
به گزارش ایسنا، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز، گفت: سومین حضورم روی نیمکت پیکان است. یک فصل و نیم از فوتبال دور بودم و می خواستم خودم را بازسازی کنم. با توجه به شرایطی که در پیکان به وجود آمد این موقعیت فراهم شد که کارم را بعد از یک فصل و نیم ادامه دهم. شرایط سختی برای پیکان در نیم فصل اول به وجود آمده بود.
ادامه دارد ….
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «فرکی: شرایط سختی برای پیکان در نیم فصل اول بود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.