فرکی: شرایط سختی برای پیکان در نیم فصل اول بود



سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: یک فصل و نیم از فوتبال دور بودم و می خواستم خودم را بازسازی کنم.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز، گفت: سومین حضورم روی نیمکت پیکان است. یک فصل و نیم از فوتبال دور بودم و می خواستم خودم را بازسازی کنم. با توجه به شرایطی که در پیکان به وجود آمد این موقعیت فراهم شد که کارم را بعد از یک فصل و نیم ادامه دهم. شرایط سختی برای پیکان در نیم فصل اول به وجود آمده بود.

ادامه دارد ….
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «فرکی: شرایط سختی برای پیکان در نیم فصل اول بود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.