نماد شهدای اقتدار در بزرگراه هاشمی رفسنجانی
المان «شهدای اقتدار» همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) با حضور مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی ،مهدی بابایی و مهدی پیرهادی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، جمعی از مدیران شهری،مسولین لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا، صبح پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۴ در بزرگراه هاشمی رفسنجانی رونمایی شد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «نماد شهدای اقتدار در بزرگراه هاشمی رفسنجانی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.