پرداخت بدهی آزمایشگاه ضد دوپینگ کلن تایید شد



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فرزاد شارکی، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با اعلام اظهارداشت: بخش عمده ای از بدهی به آزمایشگاه کلن در روز ۲۵ اکتبر ۲۰۲۰( سه شنبه ۶ آبان ماه ۹۹) توسط آزمایشگاه اعلام وصول شد.

وی افزود: با توجه به این موضوع مشکلی از نظر انجام آنالیز نمونه های ارسالی ایران وجود ندارد و نمونه گیری ها بدون وقفه انجام خواهد شد.

شارکی ادامه داد: ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران فعالیت های خود را با توان کامل دنبال می کند. تمامی مسابقات در حال برگزاری، اردوهای ملی و ورزشکاران لیست RTP ایران در معرض نمونه گیری های سرزده خواهند بود.

لازم به ذکر است که فدراسیون پزشکی ورزشی در این امر پشتیبان اصلی امر مبارزه با دوپینگ در کشور بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «پرداخت بدهی آزمایشگاه ضد دوپینگ کلن تایید شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.