گفت و شنود / ضربه!



به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چی شده که آمریکا ظریف را تحریم می کند ولی اروپا ایشان را تحویل می گیرد؟!



گفتم: آمریکا تحریم می کند چون می داند از مذاکره و کلاهبرداری دیگری مثل برجام خبری نیست و اروپا تحویل می گیرد تا به نمایندگی از آمریکا کلاه گشاد دوم را بر سرمان بگذارد!



گفت: ولی دولتی ها می گویند تحویل گرفتن اروپا نشانه بی اعتنایی آنها به تحریم ظریف از سوی آمریکاست!



گفتم: مگر آمریکا از ایران چه می خواست که اروپا نمی خواهد؟! آمریکا خواهان باقی ماندن ایران در برجام، توقف صنعت موشکی کشورمان و عدم حضورمان در منطقه بود که اروپا هم دقیقا و بی کم و کاست همین را مطالبه می کند!



گفت: دولتی ها که می گویند مذاکره آنها با اروپا، ضربه زدن به آمریکاست!



گفتم: ای عوام! مثل اینکه برای شکستن گردو آن را زیر پایت بگذاری و بعد با سنگ رو سرت بکوبی!
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «گفت و شنود#@! ضربه!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.