تجهیزات بیشتری در اختیار شهرستان های با وضعیت بحرانی قرار گیرد



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر پنجشنبه پس از بازدید میدانی از دهستان دیناران و روستاهای گرفتار و درگیر با برف در شهرستان اردل، اظهار کرد: در روستای لشتر هستیم که در اثر بارش برف جاده دسترسی به آن مسدود شده است.

وی افزود: مردم به سختی و با استفاده از تراکتور درصدد بازگشایی جاده هستند چون ماشین آلات کم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعالیت در شهرستان اردل انجام می شود و با اندک ماشین آلاتی که در شهرستان موجود است همه در حال کار هستند ولی هنوز به منطقه دیناران و روستای لشتر نرسیده اند.

نکونام عنوان کرد: این وضعیت در شهرستان اردل حاکی از آن است که باید پشتیبانی ها شامل تجهیزات و ماشین آلات بیشتری در اختیار این مناطق قرار گیرد تا مردم در شرایط بحرانی همچون بارش سنگین برف در روزهای اخیر با مشکل مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: تا روز گذشته حتی برق در منطقه قطع بوده و راه ها هم بسته هستند، اگرچه مردم صبورند و شرایط را درک می کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خداوند برکات خود را بر سر مردم نازل کرده و امید است مردم نتایج این نعمات و ترسالی را در رونق کشاورزی خود ببینند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «تجهیزات بیشتری در اختیار شهرستان های با وضعیت بحرانی قرار گیرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.